Digipost kontroll for helse og omsorgssektoren

 

Arbeidsgivere som yter tjenester innen helse og omsorg må sikre at ansatte har gyldig politiattest i tråd med Helsepersonelloven §20a. Med Digipost kontroll kan din virksomhet gjøre dette enklere, raskere og tryggere.

Illustrasjon av to person som holder hver sin mobil og står på hver sin side av en port

 

Så enkelt er det

Illustrasjon av kvinne med PC og kaffekopp

Send

Fyll ut forespørselen og send til mottaker. Du finner alle Digipost-brukere ved å søke etter navn og adresse.

Del

Mottaker blir nå varslet og velger hvilket dokument de ønsker å dele med deg.

Kontroller

Når mottaker har delt et dokument kan du kontrollere det, og når du er ferdig avsluttes tilgangen

Fordeler med Digipost kontroll

  • Ekthetsgaranti: Vær trygg på at dokumentet er ekte – det finnes ingen garanti for at attesten er ekte når den videresendes eller bare vises frem fysisk.
  • Personvern: Personopplysningene er trygge, siden innsynet bare gis midlertidig og blir ikke lagret noe sted.
  • Oversikt: Få full oversikt over status og historikk automatisk.
Illustrasjon av en ung mann med en mobil uten for to hus

Få to gratis kontroller

Test hvordan Digipost-kontroll fungerer før du kjøper et abonnement. Prøv løsningen uten forpliktelser og oppgrader om det passer deg. Har din bedrift allerede en Digipost-konto? Logg inn for å teste løsningen. Hvis ikke, må du først opprette en konto for å komme i gang.

Priser på abonnement

LitenMediumStor
20 kontroller i året50 kontroller i året50+ kontroller i året
99,- mnd199,- mndKontakt oss for pris

Abonnementet faktureres årlig. Alle priser er oppgitt uten mva.

"Digipost Kontroll forenkler ansettelsesprosessene for alle våre 65 barnehager. Vi får en enklere og sikrere prosess og bedre oversikt. "

- Leif Roberg, HR-Rådgiver, Kanvas

Ønsker du mer informasjon om Digipost kontroll?

Meld interesse så kontakter vi deg.